Saniyedmrkn123 iki oğlumuda 4aylıkken yaptırdım.ilk oğlumda bardak koymadık,pişik kremini bolca sürüp kapattık bezi.2.oğlumu başka bir doktorda yaptırdık o fito kremi bolca sıvayıp karton bardak kapatmamızı söyledi.bizim 1hafta boyunca kaka yapar yapmaz canı çok acıdı hemen suya küvetine soktum ,kaka yakıyor çok.birde kağıt karton bardak işeyince yamuluyordu pipiye değince canı yanıyordu,köpük beyaz bardaklardan aldım o daha iyi oldu,eğilip bükülme olmadı kakadan daha iyi korudu.1hafta sonrada bardak koymadan beze bolca vazelin sürdüm öyle kapadım pipi beze deymesin diye.10günde tamamen iyileşti