sedasayan1111 ikiprensannesi53_ şahıs ödemeleri yaz yada sgk yada tanımlı banka hesapları falan diye ara
ikiprensannesi53_ sedasayan1111 bankayı aradım hakkımda hiç Bi kayıt yok 🙄 ama bu numaraya bu mesaj ne alaka çözemiyorum kaydım yoksa numaraya mesaj ne alaka
ayseee_ ikiprensannesi53_ eğer mesajı söylerseniz onlardan gelen bir mesaj olduğu için mutlaka bilgi verirler yani ne için geldiğini söylerler yada yanlışlık varsa düzeltirler
ikiprensannesi53_ sedasayan1111 mesaj gelirse gelsin banane demekki bu numarayı benden önce alan kişi o bankadan maaş alan biriymiş demekki ne bileyim turkcell bana kullanılmış hat mı sattı yahu bundan da endiselendim
aylizinannesiii ikiprensannesi53_ bence şubesine gidin sorun telefonda bilgi vermezler pek böyle mesajlar için inşallah para birikmistir ,😂😂❣️❣️
ALPARSLAN_bey ikiprensannesi53_ bankadanda sürekli beni ihsan bilmem ney diye arayıp mesaj atiyolardi en son sinirlendim öyle biri yok yanlış numara diye bir numara yanlış girilmiş bana msj geliyodu