ikiprensannesi53_ KIZLAR HER AY BANA BU MESAJ GELIYOR FAKAT BEN ANLAYAMIYORUM BU NE DEMEK BENIM YAPI KREDIDE HESABIM BILE YOK KI
Dmt-01 ikiprensannesi53_ Birisi bankaya yanlışlıkla sizin numaranızı vermiş olabilir.bir rakam bile yanlış girildiyse sizin numaranıza denk gelmiş olabilir.yapıkrediyi arayın numaranız kayıtlı olduğu için o isimle hitap edeceklerdr size tanıdık mı değil mi öğrenirsinz bide alakanız olmadığını belirtirsiniz
ikiprensannesi53_ sedasayan1111 çalışmıyorum ki bana bisey yatmaz ki dediğim gibi kaydım bile yok bankada
sedasayan1111 ikiprensannesi53_ e devlette sorgula banka ile iletişime geç lütfen 🌸 ben çalışan biri olduğum halde bana her ayın 10 olmadan böyle mesajlar gelmez
Dmt-01 ikiprensannesi53_ Benide geçenlerde bi veli grubuna eklediler.7.sınıf veli grubu ama benim kızım daha 4 yaşında:)tanımadığım insanlar yani biri yanlış numara vermiş kesin dedim
ikiprensannesi53_ ayseee_ aklıma geldide farkındaysan bankayı aradığında kimlk numaran kart numaran veya kart şifren sorulur öyle kafana göre bankaya bağlanmasını
ikiprensannesi53_ sedasayan1111 bana da hep bugün gelir yani 😅😅😅😅 ay bana gökten para mı yağıyor 😅😅😅😅
ayseee_ ikiprensannesi53_ eğer mesajı söylerseniz onlardan gelen bir mesaj olduğu için mutlaka bilgi verirler yani ne için geldiğini söylerler yada yanlışlık varsa düzeltirler
sedasayan1111 ikiprensannesi53_ kız inşaAllah yanlışlıkla para birikmiştir hesabında bir sürü paran olur 😂😂 e devletten kontrol sağla
Evaninanasi ikiprensannesi53_ biri bankaya yanlışlıkla sizin numaranızı vermiş ya da sistemsel bir hatadan dolayı başkasının mesajları size geliyor.
ikiprensannesi53_ Evaninanasi himm çarşıya gittigimde mutlaka bankaya uğrayacağım kapısından girmediğim banka beni nerden bulsun
sedasayan1111 ikiprensannesi53_ şahıs ödemeleri yaz yada sgk yada tanımlı banka hesapları falan diye ara