AnnaKarenina_ denk gelmişsindir diye düşünüyorum. Bizim burda herkes oraya gidiyor. Öncesinde ümraniyede oturuyordum oradakilerde hep memnundu. Görümcelerim akrabalarım vs orda hiç olumsuz yorum duymadım. Tabiki doğum şans işi size bir şey diyemem. Karar sizin sonuçta
Ama yeni doğum yaptıysan kesinlikle ümraniye devlette takip ettir. Yenidoğan için ayrı bir alan var. Kadın doğumun sonunda. Tüm testleri yapıyorlar ve sana randevu veriyorlar. Sen almayla uğraşmıyorsun. Kardiyoloji göz kalça usg si tüm organlarının usg si… Aynı anda doğum yaptığımız arkadaşlarımdan çook önce ben yaptırdım bu testleri onlar daha sıra almaya çalışıyorlardı.