AnnaKarenina_ yalnız son muayenelerini hastanede devam etmeniz lazım doğum için sizi takipe almaları daha uygun olur doğum olduğu an gitmeyin ama .Odalar iki kişilik zaten refakatçi kadın olmalı ,yan taraftada hasta olduğu için genelde sezeryan ise 2 gün kalıyor,normal doğumu bilmiyorum . bebeğin durumuna bağlı. Ayrıca doğum sanci odaları tek kişilik bölüm bölüm yan yana odalar var benim zamanımda ilk doğumumda yanıma kimseyi sokmadilar tek başıma doğum anına kadar bekledim şuan değiştim bilmiyorum .Sürekli ebeler kontrole geliyor zaten okonuda sıkıntı yok