ir23 biz de 4 ayligiz . 1.ayindan itibaren meme reddi yaşıyoruz. Başlarda biberon alıyordu 5 dk zar zor emzirip biberonla destekliyordum fakat 15 20 gün sonra biberon da almayı kesti. 2 defa emzirme danışmanına gittim fakat hep bildiğim seylerdi. Ayakta emzirdim zıplayarak emzirdim plates topunda rmzirdim emzirme kolyesi gibi oyuncakları emzirdim olmadı. Silikon ucu denedim onunla biraz daha iyidi. Şimdi de uyumasını bekliyorum. Uykuda emiyor. Ya da uykudan uyanınca hemen uyku sersemligine veriyorum öyle alıyor çok zor ve yıpratıcı bir süreç keşke biberon alsa da bu kadar yipranmasam dedim