Kızlar bebeğim 4 aylık hem meme hem mama şeklinde devam ediyoduk çünkü sütüm hiçbir zaman dolu dolu olmadı. 4. Aydan itibaren giderek uzaklaştı artık ağzına bile almak istemiyo bu durumu yaşayanlar nasıl hareket ediyosunuz yada memeye tekrar döndürebilirim öneri olan var mı sağım yapıp veriyorum ama ten tene olan bağımızı kaybetmek istemiyorum 🥹