askm yok benim yaptırdığım genişti bir tarafı resmen yatak gibiydi diğer tarafıda yastıkları mekanizmalıydı ittirdiğinde oda yatak gibi oluyordu benimki normal l koltuklardan daha genişti o yüzden fazla yer kaplıyordu oturma odam 24 cm bir tarafı en 150 cm diğer tarafı 120 cm l koltuktu her yeri eşit olsaydı inanılmaz kullanışlı oluyor