askm ben L ve tekli berjer kullandım hep şuan ikizlerim olduğu için koltuk takımı aldım benim L koltuğum özel yapımdı yatakta oluyordu bayağı genişti ikizler rahat etsin diye 3 2 ve berjere kullanıyorum ama onlar biraz daha büyüyünce tekrar L koltuğa geri döneceğim kesinlikle 3-3 lü alın