Hmannesi oğlum 2 ay 15 günlük 3 gün önce yaptırdık bizede öyle bişey söylemedi fısfıs verdi ve bardak koyuyorum ne olur ne olmaz diye kaka falan yaptığında bulaşmasın bezden canı yanmasın diye bide 10 15 dk altını açık bırakıyorum biraz hava aldır yorum çabuk iyileşsin diye