Hmannesi 3 aylıkken sünnet yaptırdık ne bi ittirme, sıyırma ya da karton bardak yaptım. Sadece düzenli olarak kremi ve batikon sürdüm sabah akşam ve kaka yaptığı an bezini aldım çok az yapmış bile olsa hep kontrol ettim kaka asla bulaşmasın demişti doktorumuz.1 haftada iyileşti 1 hafta sonrasında da küvete kaynamış ılımış su doldurup 10 dk içinde oturttum bu uygulamayı 5 defa gün aşırı yaptık sünnet yerinde biriken kremler temizlensin diye o şekilde iyileşti geçti