akasyasena eşim teklif bile etmedi ayrı yatmayı,ilk zamanlar çok ağlar çıldırırsa salona götürüyordum bebeğimizi orada sakinleştirip emzirip uyutup yan beşiğine koyuyordum ama hep aynı yatakta yattık eşimle,bazı geceler ben istedim sen ayrı yat diye onda da ya iki üç gece üst üste çok uyanmıştı eşim kıyamadım işe gidiyor çok uykusuz kaldı uykusunu alsın diye ya da hasta oluyor gibi olduğunda git diyordum bebeğe bana bulaşmasın yoksa hep birlikte uyuduk