akasyasena ben karşıyım Ayri yatilmasina.. kızım gece çok ağlarsa yada uyanıp tekrar yatmak istemezse, başka bir odaya goturuyorum. Tekrar uyutana kadar orda vakit geçiyoruz, uykuya geçince tekrar yatak odasına gidip kızımı beşiğine koyup bende yatağıma yatıyorum. Gecen bı tartıştık eşim oturma odasında yattı 2 gün, başını beynini yedim resmen. Kavgada etsek ayrı yatma diye. Bence ayirmayin yatağı kesinlikle tavsiye etmem.