Bussiv madem yazdığımı hatırlamıyorsanız saldırgan bir tutumla cevap yazmayın. Okuduğunu anlama eğitimleri var sizin için çok çok faydalı olur, öfke kontrolü konusunda da yardım alabilirsiniz. Sizin icin çok iyi olur ;) amaç muhalefet olmak olmamalı, gözümüzle okuyup beynimizle algılamalı; bin düşünüp bir yazmalıyız tavsiyemdir. Haydi sağlıcakla