Neslihan42 Estağfirullah sorun tabiki :)
ben rutinimi aynı şekilde uyguluyorum. Emzirme, alt değiştirme, yanımda uyku tulumunu götürüyorum onu giydiriyorum, kucağıma alıp perde kapama herkese iyi geceler deme camdan, sonra kucakta ve ben ayakta duamızı oluyorum sonrasında iki ninni, lambayı kapatıyorum ve yatağa koyup ninniyi açıyorum ve bekliyorum :) bu kadar