leopar
Bende çok karşı bir insan değilim
1.5 yaşından sonra tanıştı
Ama ben her gün açmayı sevmiyorum
Kendimi kötü hissediyorum takıntı haline getirdim bu durumu
Aslında büyüdü diyorum ki birazda olsa aç ama açınca huzursuz oluyorum
Evet oğlumda çoğu şarkıyı öğrendi TV den 4 5 şarkı söyler ama odaklanıyor baya açınca işte o korkutuyor beni
Kapatmamı istemiyor
Tepki veriyor seslenince mesela hemen sıkılıyor bir videodan 2 dk da bir değiştir diyor
Ama kapatınca ağlıyor asla kapatmamı istemiyor
O yüzden de açasım gelmiyor kapattıktan sonra bir süre kriz yaşıyoruz