Catlakbiranne TV’nin fişini çekin telefondan bağlamaya çalışın. Sonra yaa annecim bozulmuş galiba. Gel şimdi şunu yapalım duzelirse deneriz falan diyebilirsiniz. Yada mesela TV bir süre açık kaldığında çok çalışırsa TV bozulur, onlarda yoruluyor falan diyebilirsiniz. Ablam yeğenime neredeyse 4 yaşa kadar TV izletmedi. Bazı çocuk müziklerini işte özellikle vücudumuzu, hayvanların seslerini, araçları, meslekleri tanıtan videoları hep indirdi ve flaş ile günde belirli aralıklarla açtı. Ki çocuk orada şarkı eşliğinde bunları da öğrendi. Benim düşüncem şöyle ki bebeğinize internetten anlık birşey açarsanız örnek veriyorum bir anlık dalginlikla başka bir bölümü devam edebilir o çizgi filmin. Yani açıkçası bu dönemde de böyle tek taraflı iletişime sebep olacak çizgi film tarzı şeylerdense çocuk sarkilari ve eğitici videoları denemenizi öneririm. Maalesef bu TV ile öyle böyle tanışıyorlar. Ama en azından ne izlediğini bilirsiniz. Ablam bazen belki 4-5 ay aynı cizgifilmin aynı bölümünü izletiyordu. Sürekli ona alışmasın diye. Çok isterse açıyordu. Yegenimde bakıyordu ki hep aynı şeyler oyun oynamaya devam ediyordu. Vs vs. Bir yolunu bulursunuz muhakkak 🌼