Kaymakliiball peynir kesintisi gibiyse hiç korkmayın. Mideleri minnacık ve fazla sütü çıkarma ihtiyacı duyuyorlar. Benimde 1 düşüğüm var ve 8 sene sonra kavuştum kızıma 😊 32 günlükken emzirme için ayıktıramamıştım uykulu şekilde emzirdim emzirdiğim gibi kusmuştu 3 kez aynı şekilde ben emzirdim o kustu ben emzirdim o kustu. Ama peynir gibi değil emdiği gibi çıkarmıştı ve dolu doluydu. Direkt acile götürmüştüm. 1 gece hastanede gözetim altında kaldık çıkış yapacağımız sıra doktorun yanında da peynir kesiği şeklinde kustu bu olması gereken bir durum korkulacak birşey yok bu şekilde olursa korkma demişti. Burnundan gelmeye gelince tazyik sorununda daha fazla oluyor yani bizde öyle. Süt aşırı hızlı gittiğinde yutmaya yetişemiyor ve emerken dahi burnundan geldiği zamanlar oluyor. Yine de için rahat etmiyorsa doktora götür 🥰