Hic korkmayin bi sikinti görmüyorsa doktor benim kizim 3 aylik olacak Hala kusuyor bebeklerde ilk 3 ay fizyolojik reflu oluyormus bide beslenmesini biraz uzatin yada mama veriyorsaniz atiyorum 90 cc iciyorsa 75 e dusurun 60 iciyorsa 50 ye doktorum oyle demisti birde beslendikten sonra yemen kucaginiza alip kaldirip gaz cikarmak icin bekleyin bin5 dakika kucaginizda sonra gazini cikarin baya ise yarar ben oyle oyle azalttim biraz ama hala var tabii