mamasuu bebeğin yapısı ile alakalı da olabilir benim oğlum da doğduğu ilk 1 hafta uyudu sadece ondan sonra hep uyanıktı gün içerisinde toplasan 3 saat zor uyurdu mama içtikten sonra uyumasını bir anda fazla yemek yiyip de ağırlık çöker uyuruz ya o şekilde düşünebilirsiniz sütün sindirimi daha kolay olduğu için daha çabuk acıkıyorlar ve bu sebeple de çabuk uyanıyorlar inan bebeğim şu an yaklaşık 5 aylık ve halâ doğru düzgün uyumuyor kilosu boyu iyi olduğu için mama kullanmıyorum ben de sizin gibi düşünüp doktoruma sordum mama vermeli miyim diye boy kilo normal ilerliyor mama verip de bebeğin midesini yoktan yere olması gerekenden fazla büyütmenin anlamı yok demişti