Merhaba, bebeyim iki aylık gündüzleri uyutamıyorum. Gece uyuyor ama saat 7 den sonra uyutmakta zorluk çekiyorum. Bıraksam hiç uyumuyor akşam 9 gibi. Zorla uyutmaya başladım iki gündür her uyku oncesi çok kötü ağlıyor. Sonra sakinleşince uykuya dalıyor. Boyle bi şey yaşayan oldu mu? Ayıkken hiç ağlamıyor karnı toksa. Boyle bişey yaşayan oldu mu? 😭