Sevgilibebegimmert 9 ay 26 günlük. 6 aylık olduğundan beri emekliyo, bay bay alkış gel gel çak yapıyo ayağa kalkıp Bikaç saniye desteksiz duruyo. Tam Bi atom karınca, evin heryerinde görebilirsiniz 😁 baba, anne, mama, dede diyo. 8 tane dişimiz var uykularınız çok düzensiz 😊 ek gıda alamıyoruz sevdiremedim Bi türlü . Anne sütüne devam.