Sevgilibebegimmert Merhaba bebeğim bugün 9 aylık oldu. Sizin bebekleriniz neler yapıyor acaba? Yürüme, emekleme, kelime çıkarma, bay bay el şaplatma vb. Ne durumda lütfen paylaşır mısınız 😘
kubraer Sevgilibebegimmert merhaba kizim 9 ay 17 gunluk. Emekliyo ayaga kalkmaya calisiyo ama henuz yapamiyo dizlerinin üstünde duruyo besiginde filan. Yeni yeni bye bye yapmaya basladi cak yapiyo alkis çalıyor ♥️
Busrasafak Sevgilibebegimmert merhaba 8mart dogumluyuz 7. Disi cikarmis bugun cok hizli gidiyor kolu emeklemeye calisiyor baba dede anne diyor alkis yapıp omuz sallıyor 😊
Busraeslem Sevgilibebegimmert bizde 9 ay 23 günlüğüz😊 emekliyo, sıralıyo, alkış çak gel gel yapıyo. Gündüzleri pek uyumayı sevmez gece uykusunu sever. Baba ve mamadan başka bişey demiyo🙄 3 tanede dişimiz var🥰
Rzgr Sevgilibebegimmert bizde 9 ay 11 günluguz. Ayaga kalkabiliyor. Kanapelere tutunarak yuruyor ama henuz ellerini birakamiyor. Anne baba ver gel dede gibi kelimeler soyluyor cani istediginde. Hep mutfakta dolaplari acip tava tencere oyunu basladi bile. 7. Disimiz cikiyor. Telefonu elime aldigimda beni isiriyor tepkileri cok degisti.
Symtkn kubraer ilk adım arabasıyla adım atmaya başladı,uykularimiz duzenliydi ama şu aralar çok düzensiz çak,bay bay ve alkış yapabiliyor hâlâ disimiz çıkmadı bizim gibi olan var mı?
Ttubaa Busrasafak bizde sekiz mart doğumluyuz canım😊 bay bay yapıyo alkış çak henüz dört dişi var baba suu dede diyo gel gel yapıyo henüz anne demedi emeklemiyo😃 yeni yen basmaya başladı ayaklarının üstüne oturabiliyo dönebiliyo döne döne geziyo evde ama emeklemeye niyeti tok gibi😅
Ttubaa Busrasafak bizde sekiz mart doğumluyuz canım😊 bay bay yapıyo alkış çak henüz dört dişi var baba suu dede diyo gel gel yapıyo henüz anne demedi emeklemiyo😃 yeni yen basmaya başladı ayaklarının üstüne oturabiliyo dönebiliyo döne döne geziyo evde ama emeklemeye niyeti tok gibi😅
aybukemerve Hiç emekleme çabası yok, dişi yok😁 bye bye gel git hadi baba dede anne aç at hiş sus diyo çak alkış yapıyo bi de her müziğe oynuyo 🥰🥰 dili hepsinden önde gelişiyo maşallah
Bhs20 Sevgilibebegimmert 8 Mart dogumluyuz 6.5 aylıktan beri emekliyor koltuklara tutunup heryere gidiyor kalkıyor tutunarak 2 gündür ellerini kendi isteğiyle bırakıp ayakta duruyor gel diyince 5 6 adım atabiliyor yaşından önce yürür diye düşünüyorum 4 dişimiz var adde baba bay gel mama bu tarz 2 heceli kelimeleri rahatlıkla söylüyor ben söyleyince tekrar etmeye çalışıyor alkış baybay gel gel yapıyor eliyle
Rzgr Ttubaa bizimkide ortalama gunde 4 defa yapiyo. Onceden gunde 1 defa yapardi. Ek gida arttigindan olabilir diye dusunuyorum ben.
Ttubaa Sevgilibebegimmert benimkisizde bazen yedi sekiz yapıyodu dokotr probiyotik ilaç verdi bağırsak düzenleyici şuan dörde düştü bazen üç oluyo metebolizması çok hızlıymışş öyle diyo doktorumuz