Uzayyy benim kızıma 3. Ayında süt alerjisi teşhisi konuldu kakasında hiç kan görmedik sadece mukuslu ve gürültülü kaka vardı kaka tahlili yapıldı tahlil negatif çıktı var mı yok mu hala belirsizlik içindeyim ama normal mama verdiğim zaman öksürük ve burun tıkanıklığı oluyor bunun için gitmiştim doktor alerji bölümüne yönlendirdi tahlil yapmak için hala bi sonuca varamadık 1,5 aydır 2,3 hafta önce 6200 olan kilosu bugün 5,850 gr geldi. Hala var mı bilmiyorum