343458 ben başlayalı iki hafta oldu. 62 kiloyum 57 falan olmak istiyorum. Ben metabolizması aşırı yavaş olan bi insanım bu yüzden kendimi bildim bileli diyet yaparım, ya da korumaya çalışırım çünkü çok çabuk kilo alır, aşırı yavaş veririm. Hep aynı şekilde kilo vermeye çalışıyorum, şöyle: herşeyden yerim fakat porsiyonlarımı küçük tutarım, hamur işi , tatlı ve pirincin porsiyonunu ekstra küçük tutarım, geç saatte yemem , bu şekilde