annedemir ben de uyku uyanıklılik süresine çok dikkat ederdim. Bu sekilde uykuya geçişi kolay oluyordu ama gece uyanmalarina faydası olmuyordu. Ben de cok arastirdim ama her yöntem çocuğu cok ağlatıyordu ben yapamadım. Kendi yontemlerimi uydurdum biraz. Vaktiniz varsa profilimde yaptigim yöntemleri anlattığım yazilarim var soran anneler olmuştu yazmistim . Size tavsiyem sadece sakin olun ve sakin ses tonuyla konuşun bu süreçte cok faydası oluyor.