annedemir benimki 14 aylık ben bırakmak istemedim . Normalde gecede iki kez emmeye kalkıyor 1de ve 4te. Eger bir yeri agrirsa ya da bir sorunu varsa daha fazla kalkıyor. Bu yuzden birakmak istemiyorum. Bir sorunu olunca memeyle hafifletiyor. Ama 7-8 kere kalkiyorsa cok yoruluyorsunuzdur. Su şekilde deneyin emmek icin uyaninca uykusunu açın yani uyku haliyle emmesin emerken de ayik tutmaya calisin emdikten sonra kucaginiza alip pis pişleyin . Yani amac memede uykuya daldirmamak. Ya da bir kac saniye emzirip agzindan cekin sonra yine verin cekin 10 sn emsin 5 sn ara versin gibi. Bir kac kereden sonra sıkılıp bırakıyor