Benim oğlum 8.5 aylık bunca zaman herkesin kucağında gezdi kolu komşu akraba vermemezlik yapmadım oğlumda durdu ne yalan söyleyim bence durmalı zaten ben de hep böyle olsun istedim gitme korkusuyla yaşasın istemiyorum da bu bizim çok elimizde değil bence her ay her yaş değişiyor bebekler bi hastalandı oğlum huyu değişti mesela değişiyorlar koca bizler bile aynı kalmıyoruz bazen düşüncelerimiz değişiyor bebekler içinde bu böyle