Deletedmom_100 Bin maşallah diyerek başlayayım çok sıcak bir bebek doğduğu günden beri hep güler ama bir yere gidelim hemen herkesin kucağına gider yada biri gidecek olsun dışarı onunla gider hiç yadırgamaz belki aklına bile gelmem herkesle durur 1 yaşında normal mi?
Wanderlust Deletedmom_100 normal iyi birsey hatta demek ki size guveniyor sizi kaybetme korkusu olmamis guvenli baglanmis sosyal bir cocuk
Gmzcbt21 Deletedmom_100 benim de bebeğim 3 ay 22 günlük isim olduğunda dedesi ve babaannesine bırakıyorum. Ağlamaz hiç durur. Çünkü onları da seviyor ama benj goruntulu ararlar konusuruz kapatınca dudak buzer ama ağlamaz. Ben yanına gidince çok mutlu olur yerinde duramaz. Bugün temizlik yapmam gerekiyordu mesela bıraktık dedesine eşimle temizliği hızlıca yapıp gittik gittiğimizde çok mutlu oldu. Nereye gidersek gidelim hep yanına gelecegimizi biliyor bence. Çok sorun etmeyin bunu bebeğiniz o sizin çok seviyor sizi çok sevecek sonuçta annesiniz siz. Sosyal bir bebek sevecen demek ki. 🙂
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Wanderlust kaybetme korkusu olan çocuklar mı anne babasını ister ve ağlar 🤔gerçekten mi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Benm oğlumda öyle 3yasına girecek, 1-2gün halasıyla bbaannesiyle gider kalırdı. bu son 2seferdir geceleri uyanıp wnne nerde bba nerde kardeş nerde diye ağlayarak uyanıyormş🤷🏼♀️artık kalmıyck sanırım hep bizi istyck yanında
Wanderlust NeclaLeylaCeydaOhnealaneala hayir sadece onlar degil sadece guvenli baglanma olan cocuklar anne gitse de gormese de geri donecegini bildiginden endise duymaz huzursuzluk yasamaz farkli ortamlara uyumlari daha kolay olur tek etken o degil
Zumra_Fatma Deletedmom_100 ha yok benim kizim bana cok tanidigi kisklere annem vs teyzesine oyle yani yoksa gitmez yakin akrabada olsa
fidan_b Benim bebegim 6 aylik o da oyle. Her kese guler her kesin kucaginda durur aklina bile gelmem 😕 ben de bu gun bunu dusunuyordum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Wanderlust geçen gün eşimle baya sorun yaşamıştık. Onun gecesinde kalmıştı halasıyla. O gece hiç uyumamış ve halasını da uyutmamış. Bizi sormuş durmuş
Wanderlust NeclaLeylaCeydaOhnealaneala cocugunuzun yaninda seslerinizi yukseltmemenizi oneririm onda korku olusturuyor yuksek ses kucuk dahi olsa herseyi ama herseyi cok iyi anliyorlar. O gun belki size birsey olucak diye korkmus bile olabilir ondan huzursuz olmus olabilir.
Zeliff Deletedmom_100 benim kızımda öyleydi şuan 3 yaşına girecek yeni yeni insanlarla arasına mesafe koydu. Önceden herkese giderdi yoldn geçen biri sevse bile kucaklar öperdi bu durum hoşuma gitmiyordu açıkçası. Dediğiniz gibi hadi git desem kim olursa giderdi o derece. Şimdi tanıdıklarıyla konuşmaya çalışır tanımadığı insanlara bakmaz bile. Geçen markette kadının biri darladı sürekli soru sordu kızıma bizimki dayanamadı en sonunda “dit buydan” diye kovdu😅 sürekli teşekkür eden rica eden minnoş kızımı tanıyamadım o an😂
zehraaktas Deletedmom_100 maşallah miniğe. Kızımın öyle olması için nelerimi vermezdim kiiii.. Bizimki aile büyüklerine bile yeni yeni alışıyo 15 aylık
TubaB Deletedmom_100 bizim de tam tersi , en yakınlarımızla bile otursak benim kucağımdan inmez… güvenli bağlanma mı yapamadım yoksa iyice kendime mi bağladım bilmiyorum nerde hata yaptığımı , yapışık ikiz gibiyiz.