Doktorlar genelde kolik diyolar bana da söylediler ama alerjisi varmış bebeğimin belirtilerini araştırırken anladım kakada nokta şeklinde kan deride döküntü egzama sürekli ağlama huzursuzluk mukuslu ve gürültülü kaka yapma vs. Belirtiler varsa kesin besin alerjisidir iyi gözlemleyin hatta bence deneme amaçlı süt ürünleri diyetine sokun kendinizi 15 20 günde belli ediyor hiçbir şekilde süt ürünü içerin bir şey yememeniz gerekiyor biraz zor bi diyet ama insan alışıyor ben 2-3 aydır yapıyorum bebeğimi emzirebilmel için