aslanaras bizde öyleydik aaahhhh ah ilk anneliğim bide tecrubesizlik kafayı yemek üzereydim… bebeğin ilgisi dışarı kaydıkça ağlamalar azalıyor biz suan 4 aylık 20 günlüğüz aglamalarmız azaldı ama asla bitmedi. Azalmasına da razıydım zaten buna da şükür, en azından artık oyun falan yaptıkça güldürebiliyorum yüzünü