sevgidem benim de bebeğim 2 aylik ikinci çocuğum hiç susmuyor özellikle akşam ağlamaları ve o kadar acı çeker gibi ağlıyor ki yüzü kızarıyor vücudunu sertlestiriyor 6 dan beri ağlıyor yeni uyumaya başladı ağlama sesi beynime zonklamis artık kafayı yemek üzereyim ilk çocuğum hiç böyle değildi herseyi deniyorum ama düzelmiyor