sevgidem 2 aylık bebeğim doğdugundan beri uyanıkken sadece 5-10 dakika aglamadan sakin sakin duruyo, sonrasında sürekli mız mız ve ağlıyo ne zaman düzelir bu durum,
UcuBulunamayanBant sevgidem 48gunluk benimkide ayni susmuyor gecen korkumdan doktora götürdüm biseyi varda bizmi anlamiyoruz diye kolik bebekmis gazini çıkarsa bile % 20 30 unu anca cikarir gerisi içerde kalir dedi
Paris2019 sevgidem 46 günlük aynı haldeyiz. Uyanik olduğu vakitler hep ağlıyor, kolik diyerek damla başladı doktor. Gündüz kucak harici uyumuyor, yatağa koyduğum an gözler açılıyor. Hop yine bir ağlama seansıyla başa sarıyoruz
aysegul0723 sevgidem aa biran kullanıcı adına baktım ben mi paylaşmışım diye😂😂😂 benim kızımda 50 günlük doğduğundan beri brnimkide öyle psikolojim bozulacak diye korkuyorum artık başka bebeklere bakıyorum ne güzel şeyler yapıyor anneleri brn bir fotoğrafını dahi çekememiştim düzgün ama yaklaşık 1 haftadır daha sakindi ninniler söyledim şarkılar söyledim zeka kartları gösterdim falan dedim tamam normale döndü ama iki gündür tekrar özüne döndü😵💫😵💫😵💫 gaz damlası kullanıyordum o bitti iki gğn önce sanırım ondan kudurdu yine
sevgidem UcuBulunamayanBant benim ki bence kolik degilde huysuzluk ağlaması gibi kucagıma alıp oynatıp zıplayınca susuyo biraz sonra ondan da sıkılıyo gene aglıyo
sevgidem aysegul0723 gerçekten öyle ya, bende bakıyorum bazı bebeklere yatagın içinde gülmeler cilveleşmeler bizim ki tam fırtına 😅😅😅 azcık diyorum Sevelim seni bi 10 dakka sevdiriyo sonra mız mız
dertlimommyy sevgidem 4 ay 22 günlüğüz 4. Ayda kendine geldi maalesef 🥲 eski hesabımdan burda ne isyanlar ettim geçmiyor diye. Sabır ama size destek olacak biri varsa mutlaka çağırın ben yalnızdım bir deri bir kemik kaldım.
sevgidem dertlimommyy cok şükür kayınvalidem kendi annem eşim hep yardımcı oluyolar onların sayesinde dinleniyorum yoksa napardım hiç bilmiyorum
dertlimommyy sevgidem o kadar şanslısınız ki :) ben o berbat dönemi yapayalnız geçirdim eşim nöbetçi oluyordu oğlum hiç uyumuyordu sadece kucakta zıplayarak susuyordu içimden dua ediyordum biri kapımı çalsın bana yemek getirsin diye
dombilininannesi Gaz ya da besin alerjisi olabilir benim bebeğimde sürekli ağlıyordu inek sütü proteinine alerjisi çıktı. Belirtilerini takip edin araştırın gerekirse önlem amaçlı süt diyetine girin bence
Snglkargc_0107 sevgidem zamanla inanın ki giriyor tabiki bu bebekten bebeğe değişiyor ama umarım kısa zamanda düzene girer sizinde 🌸