H12345 2 normal doğum yaptım bu son doğumumdan sonra (2.5 ay oldu) büyük tuvalet yapmak işkence oldu bana nasıl kanlar akıyor tuvaletim geldiğinde 2-3 gün tutuyorum sırf yapmamak için canım acıyor baya çünkü yaparken ağzımı kapatıyorum ellerimle canım o kadar yanıyor ki ne yapıcam bilmiyorum bende burda durayım da tecrübeli annelerden fikir edineyim geçmişler olsun inşallah bir an önce biter bu illet