Yıllardır dış basur vardı (kanar dı acırdı dayanırdım gecerdı )
ama bu kez ıctende basur oldum hem dış hem iç resmen kapalı ictemde sısmıs dıstanda
Kremler ve fıtıl aldım 1hafta oldu eskıye nazaran geçti ama sabır etmelı mıyım geçer mı yolsa doktora gıdeyım mı
Doktorda elle bakıyor oraya ama ben asla dayanamam kı aşırı şiş ve acıyor