vsleliz biyiksiz_yorumcu evet canım iki saat emzirmeyi bıraktıgımda da üç saatte bir uyanıyordu zaten onlar acıktıgı saati biliyor o saat yavas yavas fazlalasıyor zaten. Kırkı gecince daha da bi düzene girdi her anlamda
bluem aysoliko 2/3ay 2 saatte bir emzirdim sonra gece kendi uyandkca emzrdim gunduzleri hic memeden inmedi tabiri caizse memem acik gezdim hep
Deniz_4773 Benimki 3 haftalık çok şükür sarılık riski hiç olmadı bu süreçte ben çok yoruldum uykusuz kaldım 5 gün boyunca toplasan iki saat uyumadım şimdi bebeğim ve geceleri bazen uzun süre uyuyur bende uyanamiyorum ama çok vicdan azabı çekiyorum