aysoliko Kızlar kızlar biz bu bebisleri ne zamana kadar 2 saatte bir uyandırıp besliyorduk sarılığı geçti çok şükür 10 günlük oldu
Mhea aysoliko sizin daha çok küçük ama iki saatte bir emirmeye devam edin sarılık geçti diye saati uzatmayın bence
damladll aysoliko bizimde sarılık vardı ama olmasa bile sanırım 40 gün 2 saatte bir vermek lazım. Bizim şuan 46 günlük, 6 gündür 3 saatte bir kaldırıyorum doktorumuz 4 saati geçmesin demişti
vsleliz aysoliko iki hafta sonra kendi uyandıgo saate bıraktım. Zaten üç saatte bir kalkıyor kendisi acıkıp iki saati gecince panik olurdum ama üç üç bucuk saatte kendi kalkıp aglıyordu. Sarılık riski geçtikten sonra cocugu uykusundan uyandırmakta huzursuzluk yaratıyor. Suan 70 günlüğüz bebegim geceyi gündüzü bile ayırt etti acıktıkca kendi uyanıyor. Gece uykusu 4-5 saate cıktı gündüzleride ikişer saate uyuyor. Merak etmeyin geçiyor o günler dayanın hepimizi zorlandık hala zorlanıyoruz sadece 40ı geçince toparlanıyorsunuz cocukta sizde ❤️
Gunes-1 Benim bebişte sarılıktı 45 günlük şu an çok şükür. Sarılık geçtikten sonra 3-4 saate yükseltmiştim. Özellikle gece süresini uzatmıştım, gündüz yine toparlaması için biraz devam etmiştim
aysoliko Busranur05 ayy benim büyük kızım da öyleydi hatta hiç 2 saatte bir uyandırmak zorunda kalmadım çünkü kurduğum alarm daha çalmadan kızım uyanirdi 🥲
ugrakyagiz aysoliko ben iki aya kadar emzirdim sonrada meme reddi oluştu gece emiyor gunduz emmiyor biberonuda tutmuyor zar zor
kukuliiii aysoliko 2 aylık olucaz hala 2 saatte bir emziriyorum kıyamıyorum ya aslında geceleri bırakmam lazım bunu
meta1 aysoliko ben iki hafta geçtikten sonra gündüzleri 2 geceleri 3 saatte bir emziriyordum 1 ayı doldurunca gündüz 3 gece 4 saatte bir emziryorum
iperir_bul aysoliko henüz çok küçük sarılık tehlikesi hala olabilir 2 saatte bir emzirmeye devam. Ben 2-3 ay geçtikten sonra 3 saate çekmiştim tabiki saat tutmadım her istediğinde verdim. Yani aslında ilk 4-5 ay saate bakmayacaksın bebiş ağladığında memeyi deneyeceksin bazen öyle dönemler oluyor ki yarım saatte bir verdiğim bile olmuştu
aysoliko iperir_bul aslında kendisi istedikcw vermesi hiç sıkıntı değil de geceleri ozellikle uyandırmak çok sıkıntı onun için sormuştum çünkü kızımı da nerdeyse 6 ay ne zaman isterse emzirdim
Metesmom aysoliko devam edin 2 saatte bir uyandırmaya. 30 günlüğe yaklaşınca 3 saate çıkarırsın geceleri ama henüz küçük 2 saat iyi.
glsm228_ aysoliko 1 aylık olana kadar sarılık riski var demişti ebem sizinki daha çok küçük. Benim bebeğim 68 günlük gündüzleri yine en gen 2 saatte bir emiyor. Gece 4 saati buluyor aralığı
melegininannesi38 aysoliko daha 10 günlük benim bebeğim 2.5 aylik 3 e girecek hala 2 saatte besliyorum