OlgaArslan [bilinmeyen] yok bezle alakalı değil çişin ve kalanın asitli olmasından kaynaklanıyor. Bezi bırakmanız lazım derken lazımlığa alıştırmaktan bahsetmiştim ☺️
OlgaArslan [bilinmeyen] yani bıraktırana kadar olacak ister istemez biz önlem almakla uğraşmaya devam 😊
ZeynepKara [bilinmeyen] bepantyol ve desitin kullanıyorum ikisindende memnunum ama desitin daha etkili
Rumeysakarakus Arelll Çok iyi olur ama zeytin yağının asit oranını bilmen gerekir veya bir kere iyi ısıt sonra ılısın sprey kutusuna kat sık canım