MeltemErgn [bilinmeyen] doğumdan bu yana saf zeytınyagı kullanıyorm ufak sprey sisesine koydum her alt degısımınde onu kullanıyorm .en iyisi zeytınyagı bence👍🏻
Arelll MeltemErgn hafif pişik olmuş yerlere de kantaron yada zeytinyağı sürülür mü acaba ? Annem olmaz diyor da bende iyi geleceğini düşünüyorum
OlgaArslan MeltemErgn bende zeytinyağı kullandım pişik daha çok arttı bıraktığım an kesildi pişik acaba neden anlamadım 🤷♀️
zcn01 Arelll benim bebegimin poposu kizarikti pisik olmaya yakin, zeytinyagi surdum 3.kez altini actigimda kizariklik gecmisti cok sukur
Rumeysakarakus Arelll Çok iyi olur ama zeytin yağının asit oranını bilmen gerekir veya bir kere iyi ısıt sonra ılısın sprey kutusuna kat sık canım
OlgaArslan [bilinmeyen] bir daha olmaması için çok bi çözüm yok ancak bezi bırakmanız lazım olmaması için ama ben hametan (sarı olanını) kullanıyorum genellikle olmuyo çok şükür bide çok pişik olursa da trosyd kremini kullanıyorum deri yenileyici olduğu için hemen geçiriyo aynı zamanda mantar ve kaşıntı kremi tavsiye ederim
Toprak Benim bebeğim hastanede yoğun bakimda yattı 6 gün orda pişik olmus şuan 45 günlük hala geçmedi pisigi kaniyo bazen zeytin yağı ve pamukla silmeme rağmen kremler kullandım yine gecmedi
OlgaArslan Toprak o derece olduysa bi doktora götürün bize trosyd kremi çok yaradı onu da deneyebilirsiniz çok geçmiş olsun
Derin [bilinmeyen] desitin günlük kullanım içinde çok iyi.pişik olmasın die ben gece yatmadan önce mutlaka krem sürerim.pişik olmasa bile.böylelikle sabaha kdr koruyor.
Sevde123 Ben mor desitin kullaniyorum doktorum devamlı kullanabilirsin ağır pisiklerde fucidin ve travazol merhemi karıştırıp kullan her zaman olmamak şartıyla demişti bepanthol sudocrem mavi desitin bizde ise yaramadı zeytin yağı alerji yapıyor çare mor desitinde🤣