bebitonunannesi_ istiyorsan hazırlan aşkım, benim mezun olduğum bölüm pek evli 2 çocuk annesi mesleği değil. Radyo Televizyon okudum, bazen set 1 ay şehir dışı oluyor 3 4 ay olduğu oluyor ülke dışı kurulanlar bile var. E saat desen, bir sahne ekleniyor gidiyorsun 5 sahne çekiyorsun, saati yok, bazen gün doğumu yakalamak için gece gidiyorsun e sahne iptal oldu akşama gün batımı çekeceğiz falan derken bunlar hep düzensiz hayat işi. Öyle olunca doğal olarak mesleksiz kaldım gibi bir şey. Eşime dedim ben okuyacağım yeniden üniversite sınavı için, dedi ki süper olur hayatım yarın bir gün bana bir şey olsa yada boşansak o işe dönmen çocuklarla zor, en azından mesleğin düzgün olsun sende istiyorsan ben okayim. Sonuç olarak hazırlanıyorum valla.