BengeldimNabersiniz Değil. Örgün eğitim her zaman daha uğraştırıcı ve zordur. Kıyaslanamaz bile, ikisini de okudum. Açık öğretimde sınava çalış geç ki çoğu bölümde çıkmış sorular geçmek için yeterli, örgünde ise ödevler, projeler, araştırmalar, uygulamalar vb. bir sürü aşama var.