Merhaba kizlar oğlum 2 yaşında 85cm 10 kilo 1 yıldır aynı kiloda ferritini çok düşüktü doktor ferrtin düşükse zaten gelişimi durur dedi ilaç felan kullandık çok şükür ferritini yükselmiş şimdide doktor çölyaktan şüphelendi kan verdik 2 hafta sonra sonucu çıkar dedi ben çok merak ediyorum 2 hafta nasıl geçecek bilmiyorum çok üzülüyorum inşallah çölyak değildir sürekli dua ediyorum yakınınızda veya çocuklarında çölyak olanlar lütfen başka belirtileri nelerdi kafayı yiyecem ferilritini 1 aydır düzene girmiş çok şükür bundan sonra kilo alması lazım dedi doktor 1 ay içerisinde 200 Gr artmışti yani sadece gelişimi iyi olmadığı için çölyak olabilirmi