srgl3362 canım ten teması yapacaksın sadece bezi kalacak şekilde bebeğini soy ama uyuyor olsun eğer büyükse, küçükse zaten durur her halükarda.Sen de soyun ve bebeğini kucağına al kokunu hatırlayacak.En az 40 dk öyle koynunda olsun 1 saat olursa da çok güzel olur.karanlık ortam güzel olur arkada sakin bir klasik müzik olabilir.Eşin üzerinize bir örtü örtsün. Ben 3. Yapışımda bebeğim emmeye başladı.Şu an meme bağımlısı.Kardeşim emzirme danışmanı