srgl3362 bebeğim 2 buçuk aylık biberona alıştığı için ben de aynı zorlukları yaşadım. Memeye geldiği an ağlıyordu az emip bırakıyordu. Emzirme danışmanı ile görüştüm biberon veriyorsan eğer dik şekilde değilde düz ver yani sanki meme emiyormuş gibi kendi çektikçe gelsin süt. Eds yöntemini deneyebilirsin. Kaşık biberon şırınga denedim benim kızımda işe yaramadı genzine kaçırıp ağlıyordu sütü ziyan ediyordu. Her emzirme sonrası sütünü sağ demişti ebe bana. Süt azaldığında da bebek emmek istemez meme reddi yaşanırmış. 2-3 saat aralıklarla bebeğin emmiyorsa bile muhakkak sağ beyine süt üretme sinyali gitsin. Ve en önemlisi bebeğini sakinleştirmeden meme teklif etme. Ben o hatayı çok yaptım hafif tempolu yürürken sakinleştirmeye çalışırken meme teklif ediyordum daha da ağlıyordu. Ebe dedi ki zaten kriz anında bebek stresli sen o anda memeye zorlarsan memeyi negatif kodlar daha da uzaklaşır. Cidden ebe ile görüşmemden sonra önce sakinlestirip hatta duruma göre 30 cc kadar sağdığım sütten verip hafif karnı doyunca ve keyfi yerine gelince öyle memeyi veriyorum ve çok şükür emiyor. Özellikle mayıstıgı zamanlar uyku halinde emiyor. Bir de memeyi almak istemediğinde yürüyerek deniyorum o zaman alıyo çoğu zaman. Zor bi süreç yaşayan biri olarak söylüyorum. Kendine ve sütüne güven sakin kalmaya calıs hep olumlama yap. Stres yaptıkça süt azalıyor ve süt azalınca bebek emmek istemiyor. Hepsi birbiriyle bağlantılı. Takviye kullanıyorsan onları da bırak hiçbiri sütün için faydalı değil. Sadece ön sütü arttırıyor bu da bebeğin kilo alımını düşürüyor. Sadece dinlenme su bebeğin emmesi ve sağım sütü arttırıyor