AyEmRa Oguzhanasil2023 hayır çalışmıyorum. Bebeğimle Doya doya vakit geçirmek paha biçilemez Eşinle aran eskisi gibi mi ?
leyla23 AyEmRa ay özür dilerim ben görmemişim sizin yazdığınızı😊 eşimle aram eskisi gibi değl çünkü kızım yerimi aldı 😄
leyla23 Oguzhanasil2023 hayır çalışmıyorum. alttaki anne misafirliğe gitmekten veya misafir gelmesinden hoşalanır mısın?
Tombikdonerartikcokpahali pijamalianne evim olsun arabam olsun, yatım olsun, jetim olsun ,uçağım olsun 🤣 hepsi benim olsun Altta ki anne iki tane bebeğin var doğru mudur?
Hlysahn Tombikdonerartikcokpahali hayır cnm bir tane bebeğim var ama pn bebege bedel alttaki anne eşin kac kardeş kardeşleriyle anlaşabiliyormusun
Tatlican Momlady hayir kimseye olmayan sabirim ona var şükür. Genel sabrim Hep ayni. Alttaki anne cocuktan sonra en ozledigin sey
Tatlican Bibebek_ yok yok kardesimin esi banyo dolabi satiyor birtane krem ama gol detayli dolap vardi onun fiyatinn pazarlığını yaptim ölduk gulmekten ya😂
sirinpatates Tatlican cocuktan sonra en özlediğim şey yalnız takılmak. Alttaki anne geçmişe donebilseydin ilk neyi değiştirmek isterdin ?
Egemeneslihan sirinpatates universitede okuduğum bölüm ve okulu alttaki anne yaşadığın yerden memnun musun
Eymenmom1 gkbyza bebeğimi biraz geçe bırakmak pişmanlığım keşke daha erken yapsaydım dünyanın en güzel duygusu çünki .. alttaki anne eşinin ailesinden en gıcık olduğun kişi 😄😄🩷