sglkc Havva97 hemde hergün her gece uyumayıp sabah pişman oluyorum 😂 Alttaki anne bugün bebişim doğum günü mü 🎂😄
Nurcanben Tatlican ayy gerçekten kullanıcı adin kadar tatlısın kimse cevap vermedi diye cevap vermişsin bana mutlu oldum 😂😂
Tatlican Bibebek_ yok yok kardesimin esi banyo dolabi satiyor birtane krem ama gol detayli dolap vardi onun fiyatinn pazarlığını yaptim ölduk gulmekten ya😂
birazquality [silindi] evet büyük bir aşkla. Alttaki anne zaman zaman çocuk yaptığına pişman oluyor musun🥲
gocebebirbayan 06noname evet , kocişimle birlikte yaşamak en büyük hayalim 🤲🏻😌 Alttaki annenin kendilerine ait evi ve arabası var 🌹
Oglum00 gocebebirbayan araba var da ev malesef. Alttaki anne bugüne kadar ki en büyük pişmanlığın ne?