Guelo benim ikizlerim 2 hafta yoğun bakımda kaldılar inanılmaz güzel sütüm geliyordu. Yoğun bakımda hiç mama verilmeden hep anne sütü sağıp götürdüm. Ama sonrasında çok ciddi bi tedaviye girmek zorunda kaldım ve ilaçlardan sütüm bir kesildi bir daha hiç gelmedi. Yani sadece 2 hafta anne sütü aldılar. Doktorumuz anne sütüne en yakın içeriğin aptamil olduğunu söyledi evet gaz yapıyor ama sonuçta hepsi gaz yapıyor içeriğin yakınlığı önemli. Şu an 3 aylıklar aptamilden devam ediyoruz tabii biz alerjik mamasından.. bazen bebeklerim göğsüme ağızlarını dayayıp kıyafetin üzerinden emmeye çalışıyorlar çok üzülüyorum ama napalım o iki haftaya şükür diyorum ya hiç alamasalardı?