cagatay23 ilk zamanlat vardi ama damla damla sonra oglum meme tutmadi bende süt sagmaya basladim.. ama dogum agrilarim cok vardi yani süt bile sagcak güücm yoktu. Ve sütün cogalmasi icin cok sagmam lazim di bende günde 1-2 kere sagdim ancah tabiki süt cogalmadi. Agridan hastane gittim dogumdan tam 4 hafta sonra dr rahmimde unuttuklari bi parca buldular. Yani sansizlik cok yasadim.. ondan sonra da oglum hic durmadi gazli bi bebek, kucak dan inmiyo hangi ara 8-10 sagcam süt? Olmadi öyle ölye kesildi sütüm