morsevenanne9 alttan veya üstten gazı olduğunda hem emmek istiyor hemde dediğin gibi bırakıp ağlıyor geri alıyor gibi husursuzlanıyor öyle olunca biraz emzirip sonra masaj yapıyorum gazını çıkarabilmesi içim çıkaramasada rahatlıyor öyle emzirmekte gazını çıkarmaya yardımcı oluyor bağırsakları harekete geçiriyor