benim bebeğim şu an 1 aylık oldu ve tekte 15-20 dk emziriyorum ama şöyle emzirdikten sonra kontrol ediyorum hala süt akıyor mu diye boş emmesin diye akıyo o yüzden yettiğini düşünüyorum yani sütüne bağlı bir şey bir de doymuşsa zaten rahatlıyo, kendi bırakıyo ya da çıkarınca bir daha almıyor ordan anlarsın bir de kilo alımı normalse ve bez sayısına dikkat et yeterliyse sorun yok demektir